måndag 27 juni 2011

Badväder

Idag har älsklingen åkt till sthlm för regions möte, kommer hem imorgon kväll och sen åker han vidare till Kiruna trakten i tre dagar. Huu!

Jag har "semester" till och med söndag. Känns som att tiden går sjukt snabbt fram och att sommaren som nyss börjat snart är över! Deprimerande tanke! Igår var vi på tivoli med moster sessan, gumman åkte två karuseller med mig och en med Tomas. Ska lägga in bilder senare, håll till godo! Igår inhandlade jag även ett par vandringsskor samt ett par "fiskebyxor" Nu känns det roligare att bege mig ut i vildmarken när jag också ser ut som en vildmarkstönt! Köpte mig även en rosa kåsa att ta med, den ska hänga fint i byxan när vi vandrar, haha!

Idag är det riktigt badväder så vi ska åka till aronsbadet tillsammans med Elin och barnen men först ska vi få i oss lite lunch och sen kan vi cykla iväg. Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: