måndag 27 juni 2011

Vilken kanondag! Cyklade ut till aronsbadet med gumman, mötte upp E och barnen. Satte oss i barnpoolen och där blev vi sittandes i ca tre timmar med ett litet avbrott för kaffe/fika men sen var det tjat om att gå och bada igen, men härligt har det varit! På vägen hem somnade gumman i cykelstolen sin, haha. Snacka om att det suger musten ur en att bada! När vi kom hem lekte gumman själv grymt länge och jag fick sola vidare i godan ro på altanen. Efter middagen cyklade vi till miljögården där de bara var tupparna och kycklingarna ute men lika glad var E för det, sen åkte vi förbi svärföräldrarna där jag fick mig ytterligare en kopp kaffe och lite surr och vi planerade in en tripp till en badstrand imorgon med svärfar. Great! Innebär massor av solande för min del då han och E kommer roa varandra i vattnet!

Nu ska jag lägga gumman som snart somnar ståendes! Kommer upp bilder senare!

Inga kommentarer: