måndag 13 juni 2011

Godmorgon. Idag är jag LEDIG! Det var länge sedan jag var ledig helt själv. Igår kväll kom min syster och hennes sambo till oss och tanken var att vi skulle se film så jag hade laddat med en powernap på dryga 45 minuter för att hålla mig vaken under filmen. Men vi pratade och började spela kort istället, mycket trevligt! Vid ett tiden la vi oss men somnade inte förrän vid två. Älsklingen var nog gode trött när han i morse fick kliva upp tidigt för att bege sig mot Arjeplog trakten för jobb.

Resten av veckan består av jobb och på torsdag kommer gumman hem och stannar hos oss till o med den 3:e juli. Wie!! Underbart att få ha henne mer än en vecka i sträck! Kommer bli massor av mys och utflykter!

Nu ska jag läsa ikapp mig på alla bloggar och dricka mitt kaffe och sen slänga mig i duschen och se vad jag kommer på att göra idag. Om det blir en sväng till stan eller bara vara hemma och städa lite...

Inga kommentarer: