fredag 8 juli 2011

Igår hade jag problem med internet, provade allt. Dra ut sladdar, ändra i trådlösa nätverksanslutningen osv osv. Gjorde saker jag inte brukar våga pilla i men vad gör man inte är man är i desperat behov av internet när älsklingen inte är hemma och roar mig. Inget hände och jag gav upp och la mig i sängen och såg tv tills jag somnade. MEN innan allt gorm med datorn så var jag ju på stan och med mig fick jag Hanna som inte allt för ofta lyckas åka iväg själv utan sitt minitåg av kids! Vi handlade lite grejer och sen gick vi och åt sushi som förövrigt tog en jävla lång tid att få, Hanna hann tillomed äta upp sin sallad innan jag fick min mat. DÅLIGT! Men som den svensk man är så klagar man ju inte utan man har överseende med att de kanske var sommarpersonal eller bara extra mycket att göra....

Jaja, hur som helt var det supermysigt! Ville inte avsluta kvällen riktigt men var tvungen då hon skulle hem och natta barn och jag åkte hem till mitt tomma hus.

Idag cyklade jag till jobbet, uppskattar väl att det är en mil enkel väg. TUNGT var det, och varmt. Alldeles för varmt så det nästan svartnade för ögonen på mig när jag kom fram och jag kände hur jag ville kräkas av utmattning. Hällde i mig en liter vatten nästan. Hemvägen gick snabbare och var inte fullt lika tung, säkert pga värmen som inte var lika tryckande nu. Men usch så ont jag får av att cykla. Ja ni vet vart....

Har suttit och funderat på vad jag saknar i mitt liv och det är en hobby. Jag vill ha något att brinna för, tex som T har med sitt fiske. Men jag vet fan inte vad jag vill göra. Ville få en kick av min hobby, något som jag kan göra då och då. Inte varje dag eller flera ggr i veckan på bestämda tider utan något jag far och gör någon gång i månaden bara när jag bestämmer tiden själv. Men jag kan verkligen inte komma på vad det skulle vara....

Inga kommentarer: