fredag 8 juli 2011

fredagsmys?

Då har man hunnit med att rensa lite i tvättstugan som för övrigt ser ut som fan så det spelar egentligen ingen roll hur mycket man städar där inne för det är så fult! Men inte prioritering på våran lista av att göra saker iaf så det får vara så! Tvättat två maskiner, mestadels T kläder. Vet inte riktigt varför det alltid är så, kanske jag byter kläder så ofta per dag då jag är ledig så de sällan hinner bli smutsiga nog för att hamna i tvätten? Hängde upp en skoförvaringsgrej i hallen också i väntan på det där skoskåpet vi planerat att köpa. Jag är så att jag gärna hittar i väntan på lösningar så det fungerar tillsvidare. Hallen har tex sett ut som att vi har ett gäng kids hemma som alla bara sparkar av sig skorna huller om buller fastän vi bara är två som äger alldeles för mycket skor. Eller ja, det var väl att ta i. T äger alldeles för mycket skor! Sen satte jag en tvättsäcks liknande sak med två fack från IKEA i förrådet i köket där vi nu ska börja sätta alla tomkartonger och papper i och tömma det när den är full. Det har vi inte gjort tidigare, då har de legat i påsar överallt därinne och till slut har vi inte sett golvet....hmm...ja vad har man mer gjort...jo just det, rensade i tvbänkslådorna och sorterade upp i dom så man hittar filmerna man söker liiite snabbare....

Ja, trevlig fredagskväll va? Sa jag att jag saknar mina två hjärtan??

Inga kommentarer: