lördag 9 juli 2011

Kvällen har jag spenderat hos T´s föräldrar. Suttit ute och ätit glass och bullar och druckit kaffe. Mycket prat blev det, djupa samtal med T´s mamma. Så skönt att vi har fått en sån bra avslappnad relation till varandra. De ställer verkligen upp för oss utan att man ska behöva känna skuld, imorgon ska de hämta mig från jobbet då bussarna går så dåligt. Vi ska passa på att fara och handla innan E kommer hem eftersom det blir så bökigt för mig att gå med E och handla när hon kommer på kvällen.

Pratade om fjällresan som vi ska göra den 18:e, kommer bli riktigt spännande! Och om allt som ska göras på huset innan vintern. Dreva om alla fönstren på nedervåningen kommer vi behöva göra då det drog fruktansvärt från dom i vintras samt fixa toalettfönstret på övervåningen. Har även planerat för nästa års projekt. Gräva bort buskarna på framsidan och sätta en hägg mispel häck, vill ha en lite högre så man inte har lika mycket insyn som vi har nu samt plantera blommor i plast krukor och gräva ner i gruset som är runt fontänen och sätta täck bark runt om istället för grus. Ja, det och mycket mer. Riktigt mysigt har det varit!

Nu ska jag göra mig klar för sängen, upp och jobba imorgon!

Inga kommentarer: