lördag 9 juli 2011

Idag borde jag vara megatrött men icket. Dagen har varit klibbig men ändå helt ok. Lite folk på jobbet och jag fick rätt mycket gjort. Igår gick jag och la mig kring ett tiden och minns att jag somnade men vaknade stup i kvarten. Hade ingen ro i kroppen, de kröp i benen ( lika samma myr kryp som jag fick när jag var gravid...inte skönt!), låg och tänkte. Och vid fyra tiden var jag tvungen att kliva upp, äta en banan och dricka ett glas mjölk och slå på tvn i sovrummet. Somnade kring fem tiden och klockan ringde åtta. Härligt!

Imorgon efter jobbet kommer gumman hem! och senare på kvällen kommer älsklingen. Fan så skönt det ska bli att ha dom hemma igen.

På måndag ska jag och lillasyster till sjukhuset och hälsa på morfar ( som vi knappt träffat senaste åren) men som nu blivit sämre och inte har speciellt länge kvar. Känns konstigt att åka dit själva så vi får åka tillsammans med en av mostrarna som vi heller knappt har kontakt med numer. Men ja, det känns konstigt som sagt alltihop....

Inga kommentarer: