onsdag 3 augusti 2011

Började dagen med sovmorgon! Underbart att inte vara den som först kliver upp och fixar allt. T fick göra frullen och alla morgonbestyr med gumman och sen när han åkte till jobbet klev jag upp och då var klockan nio. Gumman ser på alla barn i bullerbyn nu, vi har hunnit med att pärla pärlplattor och halsband samt klippt och klistrat lite. Hon börjar bli mer och mer intresserad av att pyssla. Mysigt! Trodde verkligen inte jag skulle uppskatta det själv. Enda pysslandet jag gillat när jag var yngre var att färglägga målarböcker, favoriten var lady lovley locks (kommer ni ihåg hon med alla pixisar?) mycket smått och pillrigt att måla. Tidskrävande och otroligt avslappnande! Önskar jag hittade såna målarböcker igen åt mig själv faktiskt!

idag har jag ett sug efter att handla något. Kanske åka på loppis. Ska ringa svärmor och höra om hon vill följa med på kronan.

Inga kommentarer: