tisdag 2 augusti 2011

Igår somnade vi tidigt som tusan, eller jag gjorde det rättare sagt. Innan klockan slog 22 somnade jag i älsklingens famn i sängen. Var underbart skönt, kände mig utvilad när jag kom till jobbet. Tempot är högt under sommaren och jag gör inget annat än springer runt och plockar in grejer i butiken. Sjukt vilket tempo vi har, inte konstigt att jag blir ap trött redan vid lunch och måste vila en halvtimme varje dag. Herregud, vad är det med mig!? Är jag verkligen så gammal att jag måste ta en powernap på dagen nuförtiden. Skrämmande.

Idag har E blivit hämtad från dagis av T´s föräldrar som roat henne hela eftermiddagen då vi jobbat och T är och spelar golf nu. denna golf alltså, hur ska detta gå. Han fiskar hela somrarna och nu ska han gå en golfkurs och börja spela på riktigt. Suck. Samliv good bye eller?

Nu ska jag göra mig en tallrik med nacho chips, ost och jalapenos. Längtat massor efter det, yummie!

Inga kommentarer: