måndag 29 augusti 2011

likgiltigt

Har börjat äta rosenrot då jag känner mig lite avig. Sådär som man kan känna sig emellanåt. Bara det att jag egentligen inte har någon som helst anledning och det skrämmer mig. Jag har det jag vill ha och mår bra. Men ändå så är det en känsla av obehag i kroppen som infinner sig. Jag kan inte heller sätta finger på vad det är som orsakar denna oro i kroppen, det är en känsla som gör att jag inte kan ta beslut. Enkla saker som vad vi ska äta till middag eller om jag är sugen på att se en komedi eller thriller.. Inte ens såna enkla saker kan jag ta beslut om, för att jag känner mig liksom likgiltig. Har massor av exempel på saker som gör att jag känner obehag men dessa är två av de banala sakerna som bara visar på att något inte står rätt till för tillfället...

Usch vad jag vill ha min älskling nära mig nu. Med dig nära så känns det alltid lite bättre.

Inga kommentarer: