tisdag 30 augusti 2011

Tror att rosenroten har inverkan. Igår var jag inte ett dugg trött under hela dagen och idag kände jag inte av tröttheten förrän vid lunchtid kl14 , då tog jag mig en 45 mins sovstund. Annars brukar jag vara supertrött och näst intill förlamad i kroppen redan vid nio fikat. Jaja, ska iaf fortsätta och se vad den gör med mig. Kan ju inte bli sämre.

Gumman hade svårt att släppa taget om mig vid lämning på dagis imorse. Med tyst gråt så vinkade hon hej då till mig genom fönstret. Det kändes i mig. Usch. Ska bli så skönt att vara hemma med henne imorgon och på torsdag. Ska mysa riktigt ordentligt på henne. Idag blev hon hämtad av T´s mamma och allt hade gått bra, de hade varit på utflykt med fröken på dagis fick jag höra. Så skönt att höra att de nu hinner med att göra något med de större barnen till skillnad från vad de gjort när hon var på den andra avdelningen. Ikväll när jag la henne så ville hon ha min halsduk att snutta med, hon gick och luktade på två andra halsdukar men bestämde sig för en som tydligen luktade "mycket mammis" sa hon. SÖT! Hennes egna snutte blev kvar hos T´s föräldrar...

Sista kvällen själv! Imorgon till middagstid kommer hjärtat hem. Kommer gosa in mig i hans stora famn och bara vara hela kvällen. På torsdag ska jag till min vän Hanna som fyller år (imorgon) ska passa på att åka på kvällen då E åkt till pappa och T ska på golfbanan någon timme. Perfekt!

Inga kommentarer: