måndag 22 augusti 2011

Omtumlande dag minst sagt. Efter att älskling ringt med det hemska beskedet så tog jag mig iväg till olycksplatsen för att hämta grejer som förbipasserande lika gärna hade velat plocka med sig om de kollat in i bilen. Passade på att låsa den också tills bärgaren skulle komma och hämta den. Det skar till i hjärtat när jag såg hur bilen såg ut, hur lång sträcka han kört på sidan av vägen nere i diket och vilken smäll han hade kunnat få om han bara hamnat liiite mer åt höger mot en stor vägkant som mynnade mot en åker. Bilens front var mosad och alla grejer han hade i bilen låg där fram. Såg riktigt läskigt ut.

Åkte till sjukhuset där jag fann min älskade i akutrummet. Massor av pussar, tårar och kramar. Nu är vi hemma och tar hand om varandra. Mycket kärlek hemma ikväll.

Inga kommentarer: