torsdag 18 augusti 2011

vinterskor

Vilken underbar dag. Jobbet flöt på under dagen och jag slutade fyra. Hjärtat slutade samtidigt så vi åkte och handlade mat och for sedan hem. Har inte gjort mycket sedan vi plockat undan i köket. Druckit lite kaffe och satt oss vid dator och tvn. Älsklingen spelar golf på xboxet och jag kollar på barnkläder och försöker lista ut vad E behöver i klädväg till höst och vinter. Har nu budat hem ett par vinterskor som är i goretex och ull och använda en vinter, ser som nya ut.


400 inkl frakt blev det. Hoppas bara nu att hon kommer kunna ha dom i vinter! Ska kolla efter en gneis overall också. Funderar även på att ha ett tvådelat set vinterjacka/byxor i vinter så man kan alternera lite. Har bestämt date ikväll med min kärlek. Klockan nio ska vi infinna oss i soffan och se film. Ska hinna bada innan tänkte jag så det är bäst att jag skyndar mig!

Inga kommentarer: