torsdag 15 september 2011

Gumman sov bra inatt trots febern. Alvedonen gjorde nog sitt fast hon vaknade halv fyra och sa att hon var hungrig så jag gav henne en banan i sängen och sen fick hon somna om. Dock låg hon och sjöng en stund (?) och jag tänkte att nu var det kört med sömn men till slut somnade hon som sagt. Vi klev upp halv sju, då var febern som bortblåst. Skönt! Men jäkligt skumt alltså....

T har åkt och jobbat, sen ska han golfa om vädret tillåter och om banan inte är avstängd pga av hällregnet som varit senaste dagarna. Sen åker han direkt och ser hockeyn hos en kompis. Jag är hemma med gumman tills M hämtar henne vid fem tiden. Då tänkte jag ta en tur till stan om jag orkar, känner jag mig rätt så kommer det sluta med att jag kryper upp i soffan och bara njuter av lite ensamtid och kanske kanske spelar lite wordfeud på mobilen. Jag är fast!

Insåg idag att E måste ha massor av nya kläder. Hon har ju bara sommarkläder som passar. Så nu ska jag klicka hem lite kläder!

Inga kommentarer: