onsdag 14 september 2011

Nu har gumman feber. När T hämtade henne från dagis hade hon sagt att hon hade ont i huvudet och var supertrött. Hon somnade i bilen hem och orkade inte äta något när de kommit hem, så han hade bara lagt henne och hon somnade. Nu när jag kom hem så gav jag henne en alvedonsupp och försökte få henne att förstå att det snart skulle gå över. Så liten och ledsen, ville bara hålla om henne men jag fick inte ens stanna kvar i hennes rum. Hon ville vara själv och sova....

Fick mail om att min poster var skickad så den är här tills helgen, synd bara att jag inte har någon ram till den än. Hade så gärna velat sätta upp den direkt!

Imorgon är vi lediga, tur det. Blir en stillsam hemmadag med gumman. Hoppas hon frisknat till och att hon får sova bra inatt...

Inga kommentarer: