torsdag 13 oktober 2011

Fix

Middagen jag lagade blev väl sådär för eget tycke men ätbar så till o med E åt allt, inte något som hör till det vanliga! Efter middagen så dukade jag undan och T fick spendera lite tid med henne och lekte massor så det dånade i huset. Så underbart skönt att höra "oljud" på något sätt, blir varm av kärlek och lycka. Man uppskattar allt bra konstiga saker när man lever varannan vecka livet med barn.

Sen bar det av mot pappa och överlämning. Blir blödigare när det är jag som åker och lämnar henne, då känns det som att jag överger henne. Svårt att förklara....

Väl hemma gjorde vi lite mys, tände ljus och städade upp lite. Sen kom de besök och kollade hockeyn med oss. Tycker om att se hockey, inget galet fan men när det är derby Luleå-SAIK så håller jag inte inne på svordomarna! När matchen var slut så tog vi oss i kragen och skruvade loss alla köksluckor och lådfronter som skall lämnas in imorgon på målning ( blev aldrig av tidigare...) nu väntar vi också på att de ska höra av sig om våran beställning av golven och tapeten till toaletten, de sa i slutet av veckan och det är ju imorgon! Kanske de blir tapetsering av toan i helgen. HOPPAS! :)

Ska lägga över bilder från kameran nu, får se om de blir något av kvalité att lägga upp!

Inga kommentarer: