torsdag 13 oktober 2011

Hej hallå. Dagen visade sig bli bättre och bättre, väl ute genom dörren blev hon gladare och gladare och på bussen sjöng hon som en lärka. Hon verkligen älskar att åka buss, hon brukar till o med bli arg när vi ska åka bil från dagis. Knas unge! I stan så mötte vi upp älsklingen för att äta lunch, en smarrig bakad potatis med laxröra och en god kopp kaffe på det. Vardags lyx! Gumman var på sprudlande humör och jag kunde knalla runt och kolla på inredning i butikerna. Med oss hem fick vi en svart tvålpump och två gäst handdukar samt glödlampor till toalettarmaturen, härligt med ljus därinne så vi slipper använda bygglampan mer ;) Försökte hitta krokar till toaletten också men fann inga som passade, ska kika runt på nätet och se om vi hittar något att beställa istället.

Nu ska jag börja med middagen som jag faktiskt kommit på själv, färskpasta, stekt kyckling i tomat sås med mozzarella ost, färsk basilika och vitlök. Hoppas bara det smakar lika gott som de låter!

Ikväll ska vi lämna gumman till pappa. Blev en kort "vecka" med gumman den här gången då vi bytt dagar och så fram och tillbaka. Men på torsdag nästa vecka kommer hon hem igen och tills dess ska jag jobba alla dagar. Puh säger jag bara....

Inga kommentarer: