onsdag 5 oktober 2011

Virriga jag. På väg hem upptäckte jag att jag hade glömt hemma nyckeln i bilen i morse när T körde mig till jobbet för att sedan åka till kallax och parkera bilen då han skulle till Sthlm. Sökte genom alla fickor och väskan men hittade ingen, desperat ringde jag till svärmor och hoppades att de hade en extra nyckel hos sig för annars hade jag fått sova på soffan där. Som tur var hade hon det och sa att hon kunde gå förbi och lämna den, skrattade lite åt mig och tänkte säkert "virrpannanna där". Just som jag lagt på sökte jag ytterligare lite och insåg att den ju låg i fickan...hmm...tidigare i sommar har de fått åka förbi och kolla så jag faktiskt låste dörren eller stängde garageporten!

Kilade en stund på stan, köpte ljushållare att sätta på kaklet i badrummet och badskum. Ska lyxa till det i morgon med älsklingen när han hämtat mig från jobbet! Hittade massa fint som jag planerar köpa när vi gjort klart i köket och lill toan. Där inne blir det mörkt klinker och vita väggar, som färgsättning kommer vi ha matta och handdukar i rosa, lila och grått. Ääälskar inredning!!

Nu ska jag göra en kopp kaffe och sedan invänta arga snickaren och efterlyst. En riktigt soft kväll.

Inga kommentarer: