tisdag 4 oktober 2011

Hockey på tv och jag passar på att smita undan med datorn till sovrummet. Kollar jobb på AMS hemsida, finns så mycket jag vill göra men vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit. Jag är ju som fast här i norr och utbildningar på distans inom det jag vill läsa finns inte plus att det nu inte alls känns som läge att plugga heller men ett nytt jobb skulle jag inte tacka nej till. Något där man får användning av sin kreativa sida, där man kan känna sig meningsfull fast ändå inte ett jobb med värsta ansvaret där allt ligger på mina axlar. Ja ni fattar, kanske något ytligt kreativt och där man får träffa folk. Tänk nu, Inredning, färg, form, sälj eller varför inte smaka på orden personalfrågor,butik, arbetsmiljöfrågor. Ja det spretar åt lite olika håll....

Jaja, detta inlägg postades senare än tänkt. Just i skrivande stund är klockan alldeles för mycket och älsklingen fastande i tv spelets värld och jag i datorns värld, typiskt oss med andra ord.

Imorgon åker babe till sthlm på möte och kommer hem igen på torsdag kväll. Huu! Har dock massa kul att se fram emot till helgen! Köksluckor ska lämnas in för ommålning, golv ska beställas och en tur till haparanda blir det nog också för att sälja ena bilen ( som skall ersättas med en mindre och billigare bil till mig när jag får körkortet...) och så blir det säkert ett stopp på IKea för att handla en svart ram till min nya tavla samt beställa bänkskiva och diskhon. Wie!

Inga kommentarer: