tisdag 15 november 2011

Blir ingen sista minuten för oss tyvärr. Men men...

Idag har jag haft en risig dag. Varit tung i huvudet, bakom bihålorna och extremt trött. Näör älskling hämtade mig så somnade jag nästan i bilen hem, gick direkt och la mig i soffan och väcktes av att maten var klar en timme senare ungefär och efter middagen bäddade jag ner mig i soffan åter igen och somnade. Vaknade till kaffe och liten chokladbit och känner mig inte lika trött men ack så tung över bröstet och ont bakom ögonen. Tog ju prover i går på vårdcentralen, får svar om någon vecka. Kanske visar på någon brist av något, vore inte helt konstigt med tanke på att jag känner mig risig konstant.

Nästa vecka är det inbokad syn kontroll med svärmor. Ska kolla ut två par bågar också, shit alltså. Glasögonorm nästa. Kan verkligen inte se mig själv i ett par glasögon....

Nedräkning på jobbet! Vill bara att tiden ska gå snabbare!

Inga kommentarer: