onsdag 30 november 2011

fria tyglar

Min käre sambo har gett mig fria tyglar i sovrummet!

Ja nu snackar vi inredning alltså, för er som kanske trodde annat! ;)

MEN det stora problemet är att jag har såååå svårt att bestämma mig. Vill ha ett mysigt sovrum utan allt för mycket krusiduller, det ska kännas varmt och ombonat fast inte för mycket färger som lätt gör det rörigt....

Vill ha mycket förvaring och har då funderat på att vi ska göra någon slags garderobslösning runt sängen med varsin smal pax garderob på sidan av sängen och hyllor ovanför så man kan ha fina saker framme. Vet att jag trivs med färgerna grönt och vitt och mörka golv, men sen då? Kanske en stor lurvig lila matta och ett sminkbord med någon snygg spegel på väggen?

Hmm...har det som nästan klart i huvudet men det är som om något fattas ändå....

Inga kommentarer: