söndag 4 december 2011

Mycket nu!

Tre dagar på nya jobbet har passerat. Mitt huvud sprängs av all ny information som skall lagras, bearbetas och sorteras. Att jag jobbar med proffs är ingen överdrift. Så kunniga på alla olika områden så jag känner mig överväldigad över att få jobba med dom. Dagarna går så snabbt så jag knappt hinner med att ta mina raster, de måste alltid påminna mig. Bra betyg med andra ord!

Det är jag en till yngre tjej, en äldre kvinna och två karlar som har hand om konsument butiken. Sen är det ju lager och yrkesbutiken där det huserar karlar mestadels. Stämningen är på topp och de som jobbar där har jobbat sedan urminnes tider, tyder ju på att det är ganska bra. Får jag hoppas...

Har iaf hunnit med att ta hem två tapetprover till sovrummet och en klocka har inhandlas som nu sitter i köket. Det här blir bra, mycket kommer att göras om i framtiden! På lördag åker vi på julfest och blir borta natten på hotell. Vi har hört fåglar viska i vårt öra om Cape east. Inte mig emot, kommer boka en behandling där då. Måste ju passa på! Fick även veta att jag får gym kort som förmån också. Det kommer öppna ett gym bredvid jobbet så det blir ju riktigt bra, kan jag åka och träna tidigt innan jobbet eller efter och basta och duscha på jobbet i vår relax avdelning. Det ni!

Igår hade vi glögg och spelkväll med syster och sambo. Var hemma kring tre inatt och sov länge idag. Skönt! Har hunnit med att vara på stan och julshoppat lite också, blev en julduk, två ljuslyktor, miniradio till köket samt en efterlängtad "stall lykta". Ikväll ska vi slå på en film. Lagomt svår, Hall pass heter den. Blir nog bra. Godkväll!

Inga kommentarer: