onsdag 16 november 2011

Godmorgon eller nå. I morse när jag vaknade av klockan så var jag inte frisk. Försökte ringa chefen, smsa honom och alla andra på jobbet men min telefon vägrade samarbeta, kom inte fram någonstans. Skumt. Loggade in på Facebook i hopp om att någon var inloggad på chatten och fick tag i en arbetskamrat som jag bad säga till chefen att jag blir hemma sjuk idag. Man blir lamslagen om mobilen inte fungerar...

Nu är jag nätt och jämt vaken. Tagit mig en kopp kaffe och försöker känna hur kroppen mår. Inge feber men dunkade huvudvärk har jag. Blir att lägga mig i soffan med täcket resten av dagen tills älsklingen kommer hem och sköter om mig. Han skulle köpa med sig en godis påse hem till sin sjukling sa han!

Imorgon är jag ledig, om jag mår bättre ska jag in och kolla ut glasögonbågar. Får två betala för en!

Inga kommentarer: