torsdag 17 november 2011

hej hå, idag vaknade en betydligt piggare jag upp. Skönt! Dagen till ära så åkte jag och kollade ut två par glasögonbågar, såklart var de ganska dyra men what a fuck jag kommer ju använda dom dagligen. Honey tyckte jag var skit snygg i dom iaf. Men som alltid så känner man sig riktigt töntig sådär i början så det kommer verkligen vara svårt att vänja sig...

Inhandlat lite kakel också att sätta upp ovanför handfatet (under spegeln) i lilltoan. Kanske kommer upp på söndag eller nå, just nu är vi inne i en "anti fixar fas" så det blir gjort när vi känner för det helt enkelt!

Fick mitt schema för december på nya jobbet. Inte riktigt de bästa tiderna (9-18) men jag är glad att slippa helgjobb varannan helg, blir en helg per månad och då är det ju bara lördag som det är öppet till 14.00! Min första dag blir den 1:a och då kör jag ett lång pass från 9-21, sista tre timmarna kommer vi ha provmålning av olika färger. Spännande! :)

Nu ska jag städa lite. ikväll kommer de folk och kollar hockeyn, ska testa mitt nya skurmedel som luktar underbart gott! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
kul med ett litet kakelprojekt. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling som pågår just nu.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela