onsdag 30 november 2011

Yeeeees!!

Idag var sista dagen och ni kan inte gissa hur skönt det känns! Efter jobbet åkte jag och provade ut glasögonen och beställde dom. Två fin fina bågar blir det, ett par silvriga lite större och kantigare i formen än de andra med svart båge som har lite mer pilot brille stuket. Läääängtar tills jag får börja använda dom och vilken skillnad det blir för synen, jisses. Jag trodde jag skulle smälla av när jag plötsligt kunde se allt skarpt. Skarpa kanter,linjer och text som inte flyter ihop!

Har lite stress över att få igång vardagen, försöka hitta rutiner som passar mitt nya schema. Vill även ha körkortet så fort som möjligt då ALLT skulle underlättas.

Ikväll somnade gumman efter lite tjorv, jag damp ner i soffan med en kopp kaffe men ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig och se greys anatomy. T är ju i sthlm till imorgon kväll så jag får somna själv :(

Inga kommentarer: