måndag 28 november 2011

Nytt gymkort

Ja det var ju smart, förra månaden sa jag upp mitt gym kort på actic för att idag återfå träningssuget. Den här gången ska jag satsa på simning, testa och se hur det känns. Vi har ju trots allt badhuset runt knuten (nästan) och de har ganska generösa öppettider faktiskt! Försöker få med T på mitt upptåg för om vi hela familjen åker till badhuset kan en passa E i lilla bassängen medan den andre tar några längder för att sedan bytas av och då också roa E någon timme i veckan :). Två flugor i en smäll! Vill man inte simma ja då kan man gymma lite på de maskiner man har att utnyttja där men vi kan även åka in till stans gym anläggning och utnyttja maskiner eller bad. jag tror mer att jag kommer hänga på "vårat" badhus. Lätt tillgängligt ska det vara!

Nu ska vi hänga tvätt, duscha och sedan gå till sängs. Jobbar stängning imorgon. Sista på dollar, känns såååå bra!

Nytt jobb, ny energi och nya vanor!

Inga kommentarer: