onsdag 14 december 2011

Godmorgon.
Har tagit mig ur sängen idag. Tack och lov, igår kväll låg jag däckad ända fram till sjutiden. Har ätit en tallrik risgrynsgröt men den ville inte stanna så länge. Typiskt. Känner mig okey i kroppen förutom att man blir alldeles matt av att inte få behålla maten speciellt länge.

Idag regnar det ute, känns verkligen skumt. Bara det finns lite snö kvar tills julafton så är jag glad. I helgen har vi massor av planer. Gumman kommer hem på fredag och då ska vi bara ha fredagsmys i soffan och se en film och gosa. På lördag ska vi inhandla en julgran och pynta för att sedan åka till pappa och hans fru på middag på kvällen. På söndag kanske vi får upp bänkskivorna i köket och nya diskhon och kanske kanske golvmattan....

Nu ska jag slå på Greys anatomy säsong två och fortsätta se. Har fastnat totalt!

Inga kommentarer: