tisdag 13 december 2011

hemma sjuk

Sådär ja, då var man nerbäddad i sängen efter en tur på luciafirandet på förskolan och en snabbis in på jobbet. Hann inte mer än in i butiken så kände jag hur jag började kallsvettas, blev alldeles svag i kroppen och magen vred om, så nu är jag hemma igen. Älsklingen hämtade mig och körde mig hem, in på macken och köpte cola åt mig gjorde han också. Gullet.

Så, vi får väl se hur veckan slutar. Julborden kanske blir inställda för min del om det ska fortsätta såhär, trist!

Usch, känns alltid så jobbigt att åka från jobbet såhär. Lämna alla i sticket (inte för att jag kanske tillför så mycket än så länge) men ändå. Man vill ju inte vara en vekling, åka hem för att man känner sig tung i huvudet av en förkylning gör jag inte men känner ja att ja kommer behöva springa på toan hela dagen stup i kvarten känns de inte så bra....

Nu ska ja vila lite i sängen.

Inga kommentarer: