söndag 29 januari 2012

Tillbaka

Har hunnit vara en sväng till borås på Boråstapeters huvudkontor och fabrik. Häftigt måste jag säga! Hade en fyra dagars kurs med förläsning och lite praktiska övningar. Upptäckte att jag någonstans därinne har en talang för fotografering då vi fotade för att göra våra egna fototapeter och fick beröm för mina bilder jag tog. Dock blev det ingen av de jag tog då de i min grupp hellre ville ha en "rolig" finurlig bild...Typiskt att jag inte fick med mig några av de andra bilderna hem...

Hemma går det väl sådär...vi ska byta häll trots allt så det blir en bredare variant på dryga 70 cm i bredd och sen ska vi ju beställa plåten och köpa tapeten. Allt tar sin lilla tid med avbrott för jobb och annat. Men till sommaren bör vi väl ha hunnit klart...haha!



Jag en av kvällarna på kursen. Mycket skratt och många trevliga människor!

Startade lördagen med frukost i sängen framför barnprogram och sedan bar det av mot ikea för inhandling av lite saker som fattades till diskhon....


Sen blev det kalasfika hos T´s syster och efter det slappade vi hemma resten av kvällen. Idag fick jag sovmorgon till hela 7.45. Vet ännu inte riktigt vad dagen har att erbjuda, kanske en tur på skridskobanan och öva lite eller så en tur till pulkabacken!

Inga kommentarer: