fredag 13 januari 2012

Fredag!

Idag är vi lediga jag och lilla hjärtat. Vi ska åka in på stan och shoppa lite kläder åt henne. Hon använder ju bara klänningar så det behövs fler så vi slipper ha diskussion varje gång det ska kläder på och alla hennes är i tvätten. Sen blir det nog en tur till bibblo också, länge sen sist.

Har för en gångs skull sovit som en stock inatt utan mardrömmar eller uppvaknande. Sååå underbart att känna sig utvilad. T försov sig dock då ingen av oss vaknade till riktigt av hans klocka som ringde 7.30. Han studsade upp och var arg som ett bi på mig för att jag inte väckt honom...öhumm..ja det var säkert mitt fel....Tills att frukosten var klar så hade hans arga humör gått över och han kom och pussade på mig och kände lite skuld över att ha blivit arg på mig. Hehe.

Idag blir det pizza till middag och godis till fredagsmyset i soffan. Ja, jag firar alltid helgen med att ha lördagsgodiset på fredag istället för jag kan inte vänta ända till lördag, fördel med att vara vuxen och få bestämma själv!

Inga kommentarer: