torsdag 12 januari 2012

Just nu sitter vi med varsin dator och leker. Jag klickar i massa kläder i shopping bagen på Hm.se som jag egentligen inte behöver, men jag vet också att jag kommer klicka på krysset innan jag kommit till betala sidan. Sån är jag, fler som gör så? Kan sitta flera timmar och nätshoppa och sen inte komma längre än till betala sidan då jag ångrar mig...

Idag har det gått super bra på jobbet. Känner att jag börjar få lite mer koll på läget och bli mer självsäker i mitt sälj. Men folk är väldigt medvetna om vad de vill ha, de har kollat noga på nätet oftast och vet exakt va de tycker om och inte. Så det är en utmaning att få dom att kanske tänka om om vi inte hittar de dom riktigt letar efter. Men idag hade jag både en två och tre nöjda kunder som gick därifrån med ett leende på läpparna och tackade så mycket för den goda servicen. Kul!

När klockan började närma sig stängning kände jag hur jag längtade hem och kollade mest på klockan. Väl hemma möttes jag av mina hjärtan, den ena gladare än den andra. Underbart. Känner mig så levande med gumman hemma, tror vi båda gör det. Eller jag VET att så är fallet. T och Emmy har verkligen fått bra kontakt nu på senaste tiden när det är han som alltid hämtar från dagis och får vara med henne själv någon timme innan jag kommer hem. Värmer i mitt hjärta, verkligen.

Imorgon är vi lediga jag och gumman. Tänkte åka in på stan och kolla lite och sen mötas upp med älsklingen som bara jobbar halvdag på fredagar nuförtiden. Blir en lunch på stan och kanske shoppa lite kul saker till hemmet och lite kläder åt gumman.

Inga kommentarer: