tisdag 28 februari 2012

Äntligen hemma! Underbar känsla att få möta T på flygplatsen och få en varm och lång kram. Blev massor av hålla handen igår, och för att inte tala om hur underbart det var att få lägga oss tillsammans och sova. Man underskattar verkligen vardagen ihop många ggr. Idag är jag ledig, tack och lov. Men passade ändå på att stiga upp samtidigt med älsklingen som fixade frukost åt oss innan han åkte och jobbade. Har rensat undan min resväska, slängt kläder i tvätten och plockat undan lite grejer. Idag ska jag möta upp M och Emmy på BVC. Tänkte åka in på stan innan och se om det finns tid för att fixa naglarna, är less på att ha korta fula naglar som man får skämmas för. Förhoppningsvis lyckas mina egna naglar bli längre under akrylen så jag till slut kanske bara behöver förstärka mina egna. För som det är nu skivar dom sig eller blir mjuka och böjer sig så de går av om jag försöker spara ut naturligt.

Skönt att vara hemma som sagt, i eftermiddag ska vi och storhandla och sen börja spackla köksväggen så vi nån gång får upp plåten och tapeten....

Inga kommentarer: