söndag 26 februari 2012

Vill hem

Blir tokig av att sitta på hotellrummet, skulle aldrig klara av att resa runt och bo på hotell såhär. Ensamt och tråkigt. Nu vill jag hem till min älsklings famn. Läste att Landvetter blivit bombhotade, men inget som verkar påverka flygtiderna för morgondagen än så länge. Hoppas inte!

Idag har jag varit på den större butiken, som fortfarande inte kan jämföras med våran butik storleksmässigt men fick med mig ganska mycket att ta vara på hemma. Många åsikter kommer jag ha om förändring, man får ju bara hoppas att jag får med mig resten av personalen i mina tankar!

Blev en middag att ta med från närmsta pizza hak här i Örgryte. Åt den ensam på mitt rum framför tv:n, har endast förflyttat mig till sängen där jag nog kommer spendera resten av kvällen också tills jag somnar.

Inga kommentarer: