lördag 25 februari 2012

Nu är jag "hemma" på mitt rum. Har haft en rolig dag med trevliga kunder och fått hjälpa ett riktigt par med tapetval till deras vardagsrum / matsal och stora trapphus. Riktigt kul att få reaktioner som "woooooow!!" "Du har HELT fattat vad som är vi" och mycket mer beröm som jag inte ska slänga ur mig här, lätt att bli mallig! :) Men ja det är verkligen skillnad att arbeta med folk som uppskattar en och visar det jämför med norrlänningar som mest "hummar" "Mmmm:ar" och säger "jåå, det är ju fint...". Nu ska man ju inte dra alla över en kam men jag upplever verkligen skillnaden....

Ikväll ska jag och två andra tjejer samt en av tjejernas sambo gå ut och äta. De ska försöka ta mig till något speciellt ställe så jag får uppleva något som inte finns hemma. Svårt? Haha, nej inte direkt då utbudet på restauranger hemma ju inte är så stort...

men först ska ja slänga mig i sängen och vila fötterna lite! Nu är det bara morgondagen och sen är det avresedag!!

Inga kommentarer: