fredag 24 februari 2012

Idag har det varit ganska lugnt på butiken, ska nog gå lite snabbare imorgon då det är helg och mer folk hittar in. Men det har varit en bra dag iaf, dom är så snälla så! Kommer vara på samma imorgon men sen på söndag åker ja till en annan lite större butik. Måndag ska jag hem men det är inte först på eftermiddagen så ja kommer jobba på nån av butikerna tills dess. Imorgon har vi bestämt för att kila ut på stan i Göteborg och kolla in lite folk ute på nån bar och ta nått glas vin, det blir jag och tre av tjejerna som jobbat med mig idag. Trevligt!

Men idag tar jag det väldigt lugnt, blev en chokladkaka och en Loka som fick följa med mig upp på rummet. Ska fortsätta mitt Greys maraton, passar mig bra då jag inte alls känner för att vara så social idag. Har mensvärk som inte alls vill gå över med alvedon, hade jätte svårt att sova inatt då jag inte hade någon alvedon med mig så jag är lite trött.

Längtar efter lilla hjärtat, på tisdag ska vi ses för då är det fyra års kontroll och både jag och M ska dit och sen ska vi även ta en fika tillsammans efteråt.

Inga kommentarer: