måndag 6 februari 2012

sjukstuga

Har varit ledig idag. Det gick alldeles för fort som vanligt! Tog mig väl behövd sovmorgon och åkte sedan in på stan för att möta upp lillasyster som höll mig sällskap medan jag klippte mig och så tog vi en fika och kollade lite kläder och inredningsprylar. Fick med mig lite hårprodukter, en sjal och en enkel baströja samt en lampsladd (men glömde glöd lampan..). Älsklingen plockade upp mig och vi åkte på affären, inhandlade lite grejjer till dagens lchf middag. Ja nu ska vi testa denna metod, ingen långvarig sådan tror jag men en bra start kanske för att få suget för att fortsätta den smala vägen på andra sätt...

Efter middagen dog jag i sängen medans älsklingen låg bredvid mig och läste fisketidning. Helt slut, febrig och frusen. Masade mig till soffan för en kopp kaffe och har sen legat där hela kvällen. Ska nu sova och hoppas jag mår bättre imorgon. Morgonmöte på jobbet, segt! vi förbereder oss för ombyggnationerna i butiken, det är rörigare än rörigast för tillfället...

"längtan blir bara starkare för varje dag som går"

Inga kommentarer: