tisdag 7 februari 2012

Sovit som en kratta inatt, feber yrat och drömt massa skumma grejjer om insekter som invaderade oss. Masade mig upp vid fem tiden, tog alvedon och klädde på mig mysbyxor och hoodien och kröp ner under täcket och sov som en stock fram till att klockan ringde och jag sjukanmälde mig och sov vidare medan älsklingen åkte mot Happis för jobb. Är alltid orolig när han ligger ute på vägarna och kör, igår var det nämligen riktigt oroligt på vägarna med massor av olyckor som bara avlöste varandra och sjukhuset har varit fullt med skadade och efter olyckan han var med om i somras så har jag blivit ännu nojjigare...

Nu ska jag fortsätta se greys. Har redan hunnit med tre avsnitt sen jag klev upp, känner mig piggare men det är nog alvedonen jag tog när jag vaknade som gör sitt.

Imorgon kommer lillan hem och vi längtar massor <3

Inga kommentarer: