måndag 23 april 2012

dress

Igår var en riktigt bra söndag! Hängde med Hanna på stan och shoppade, åt lunch och pratade. Så lite tid bara, behöver mer timmar på tu man hand för att hinna med allt vi missar under veckorna som för övrigt bara rusar iväg...

Ska ju på bröllop i sommar och måste hitta mig en outfit, kollade på två st på Vila men det känns som osäkert att handla redan nu. Kanske det kommer in flera fina skatter ju och så har jag redan köpt en....svårt det här...Plus att i denna lilla stad så är ju risken stor att ALLA handlat på samma butik och ser likadana ut. Kanske blir att klicka hem något från någon nätbutik istället!

Denna var en av de ja föll för, dock var den lite stor över brösten och en small fanns inte kvar....



Idag är en mindre bra dag. Ledig idag, men har ingen lust att göra något särskilt, älsklingen har åkt iväg till Umeå för jobb i 4 dagar och gumman är hos pappa tills torsdag. Det som är bra är att T styr sina längre jobbresor till veckor då vi inte har E just för att hinna träffa henne och ha lite familjetid med oss. Han är så fin mitt hjärta. Som tur är så är det inte lika mycket borta jobb som på förra sälj jobbet han hade.

Nu ska ja kasta in en tvättmaskin och dra ett varv med dammsugaren innan jag ska slänga mig upp på gym bollen för lite träning.

Inga kommentarer: