söndag 22 april 2012

Godmorgon.
Haft en ledig helg och det har varit underbart och väl behövt. Att bara få sova när man känner för det, slänga sig i soffan under en filt och se på tv eller film vilken tid på dagen som helst utan att någon stör. Underbart! T har legat bredvid mig och sett sport medan jag sett greys på datorn, vi kan det där med att slappa tillsammans! Igår handlade vi två nya blommor, ett olivträd och en fikus. Ska även så lite kryddor så småningom Kollade också ut nytt set till uteplatsen, blir ett svart stålbord med tillhörande positionsstolar. Först var vi inne på att köpa en soffgrupp i rotting men kände att vi istället har mer behov av sittplats där vi kan äta och umgås.

Idag ska ja möta upp Hanna och ta en sväng på stan. Ska kolla på en dagkräm som ja läst om från Garnier, ska tydligen vara en bra sådan med bra täckning och sånt där svammel som jag faller för! Och en ny mascara måste inhandlas också!

Just ja, ja har klippt lugg, här händer det grejer. Som vanligt så säger jag att jag aldrig ska klippa lugg när jag gjort det. Inser varje gång vilket arbete det är med att få den att vara som jag vill ha den. Har så fluffigt hår så ja måste ju platta den varje morgon, att ja aldrig lär mig. Dessutom blev den inte alls som ja ville ha den. Hon tunnade ut så mycket och gjorde den flikig så ja tycker det ser ut som en 80-tals lugg eller nå...jaja får fila till det när den vuxit lite till. då blir det att klippa rakt av.


bilder på köket var det också ja!





Inga kommentarer: