torsdag 10 maj 2012

på tapeten


Sitter och leker med min färgsättning på ledig tid. Så kul! Idag var jag på andra mötet i huset och visade mitt förslag, de gillade upplägget. Tack och lov! Blev lite hastigt och lustigt så alla tapeter och färger skulle vara klara idag, snabbtänkt som jag är (!?) så fixade jag ihop färgerna snabbt så de matchar fint med tapeterna enligt deras önskemål, ljust och fräscht, lantligt men ändå modernt. Lätt som en plätt kanske det låter som men det är en djungel med val....


Nu ska jag göra en fin sammansättning för min egen skull så jag kan dokumentera mina alster inför framtiden! Ska verkligen bli kul att få se allt när det är klart, blir som en annan grej mot för när man står i butik och hjälper folk med alla olika val men man aldrig får se slutresultatet!

Perfekt sysselsättning nu då älsklingen är försenad hem från Danmark då flyget ej kunde landa hemma pga tät dimma, så han sitter nu på buss från Skellefteå....



2 kommentarer:

Helena sa...

Ooo, en sån där snurra med färg vill jag också ha! =)

sandra sa...

Kan kolla va de kostar att köpa som privatperson åt dig! :)