tisdag 2 oktober 2012

Vilken träningsvärk jag haft i benen OCH i bröstkorgen idag. USCH! Så idag är det vilodag, blev dock en tårtbit och en bulle som slank ner under dagen. Men imorgon hade jag tänkt ta en tur igen!

Idag körde jag hem från stan, var skitnervös. Kändes som att jag glömt hur man gör allt men hem tog vi oss ändå. Med skakiga ben steg jag ur bilen. Har haft ett litet uppehåll från körskolan, men till nästa vecka ska ja ha bokat in åtminstone EN körlektion! Dock blir det med en ny lärare då min slutat, typiskt. Känns jobbigt att byta nu då jag börjat känna mig trygg med henne.

Mycket som händer i veckan, fullt ös på jobbet med kampanjer och sånt. Även hemma försöker vi hinna med att göra klart på övervåningen. Men det tar sån tid allt....igår drog vi ut det gamla golvet, idag skulle vi egentligen lägga in det nya men hamnade på kalasfirande samt att det var hockey på tv som älsklingen prompt skulle se....så kanske att vi hinner med det imorgon då. I helgen är T bortrest och E med pappa så jag får egentid så det sjunger om det. Jag är ledig fredag och då tänkte jag ta det så lugnt som möjligt och sen kanske jag får ledigt på lördag också, så ja kan umgås med min vän Hanna och göra en heldag på stan ihop och fortsätta med lite kvällshäng ute i stadslivet med en drink eller två, tre ;)

Nu ska ja kolla runt på lite inredning till övervåningen. Mycket som skall inhandlas, dock har jag ingen aning om vad jag vill ha....

Inga kommentarer: