söndag 21 oktober 2012

oktober

Lagar mat och snabb bloggar lite samtidigt :)

Har hunnit med ett löppass på ormberget idag, tredje passet med run keeper appen. Kul att se sina resultat! Har hunnit med att springa nu i två veckor och det har blivit 4 pass per vecka ungefär. Känslan jag har när jag sätter igång och när jag är klar är obeskrivligt skön, trodde ALDRIG jag skulle ta dom orden i min mun! Jag som förut HATAT att springa...

väntar på ett bakslag, är faktiskt lite orolig för hur det ska gå när snön kommer och det börjar bli alldeles för kallt...rädd att tappa gnistan, men förhoppningsvis har ja kommit igång så pass att jag kan förflytta mig till gymmet istället och köra disciplinerat där!

Gumman har hunnit vara hos tandläkaren på fem års kontrollen och hon var såååå duktig! Gapade stort utan problem och efteråt fick hon ju välja en leksak, tog ett tag....

Rummet på övervåningen är klart, ja förutom möblemanget då som vi ska komma överens om att inhandla...Blir riktigt ljust och fräscht där! Ska dit en stor tv och en bäddsoffa samt någon rolig bokhylle lösning och massa krims krams :)

lilla hjärtat och jag.
kojj bygge är kul!



förstå att jag lyckas hålla orkidéer vid liv! Den vänstra har dött och återuppstått efter flera år!
löptur på ormberget

 Nu ska här kokas hjortronsylt! Muuums!



Inga kommentarer: