måndag 5 november 2012

Godmorgon.
Idag vabbar jag med gumman som åkt på feber och något virus i kroppen som jag inte kan säga riktigt vad det är.Hon äter typ inget, har ont i magen och öm i kroppen säger hon. Haft värk i nacke och huvud under gårdagen. Febern har kommit och gått under dagarna men idag verkar den vara borta helt, än så länge.

Förra veckan var jag ju borta måndag till onsdag på min utbildning. Så nu är jag Inredningsdesigner. Woop woop! Under denna tid så drog jag på mig värsta förkylningen men hosta från hell och snuva som gett mig andnöd om nätterna. Värsta jag varit med om på bra länge...Så i fredags var det jag som låg hemma däckad!

Håller på att planera inköp. Måste införskaffa några nya ljusstakar till vardagsrummet inför jul samt lite nya juldekorationer. Ska bli så mysigt att få börja pynta! Blir en silvrig jul har jag tänkt...

Övervåningen är långt ifrån klar, massor av saker som skall inhandlas. Gamla sofforna ska iväg till lillasyster och en ny från jobbet ska dit, ett soffbord i järn och betong skall göras med hjälp av min far, samt en hylla till förvaring och så nån matta måste vi ha också. T har även köpt en ny tv som tar upp ungefär halva väggen i vardagsrummet, jag är inte såååå förtjust i storleken men där hade jag inget att säga till om....

nu ska ja rita lite med gumman, hon har blivit en hejjare på att rita prinsessor och andra gubbar!








 

Inga kommentarer: