tisdag 22 januari 2013

Idag har det varit en seg dag på jobbet. Har varit så lite folk senaste veckorna så tiden går alldeles för sakta. Tur jag har arbetskamrater som förgyller dagarna med tokigheter som vi kan skratta åt emellanåt.

Imorgon kommer mina hjärtan hem. Har varit ensam sen igår morse så det börjar krypa i kroppen på mig nu. Inge vidare på att vara ensam och njuta av egen tid, jag älskar att ha dom hemma. Har pratat med T i telefonen två ggr ikväll, kommer nog bli en tredje också innan vi ska sova :)

Det går inte speciellt snabbt för snickarn i bastun, mitt tålamod börjar tryta. Blir nog ingen premiär bastu i helgen om de ska fortsätta i det här snigeltempot...suck...på lrdag blir det iaf en tur till ikea och inhandla diverse nödvändigheter till just bastun/relaxen. Lite nya handdukar i matchande kulörer, ljusstakar och skåp samt en bänk att sitta på. på lördagskväll blir det trettioårsfest, som vi sett fram emot länge nu! Ska bli så roligt att slå klackarna i taket kanske en sista gång för i år, vi får passa på nu! ;)

Nä nu ska jag göra mig i ordning för sängen, tvätta ansiktet och hoppa ner under täcket och slå på en film kanske så jag somnar.

1 kommentar:

Liisa sa...

Kanske för sista gången i år...? ;) ;) beeeebiiiiis! Hihi