tisdag 23 april 2013

Har så fina arbetskamrater, dom gör mina dagar så bra. Bara att få sitta i lunchrummet tillsammans och snacka en halvtimme gör att dagen kan kännas så mycket bättre! Idag kände jag mig som en känslostorm. Upp och ned, rasande över minsta lilla grej samtidigt som jag nästan ville grina av lycka över nästa. Hujja, det e ju så karlarna på jobbet bara skakar på huvudet åt en. Idag kändes det tragiskt ensamt när vi kom hem från jobb och dagis, älsklingen har åkt till sthlm för konferens i tre dagar så det är tyst och tråkigt här hemma då gumman lagt sig. Ikväll somnade jag till o med tillsammans med henne när jag skulle stryka henne på ryggen, hon var lite ledsen över att måsta sova direkt när vi kom hem från barnvakten som hämtat henne från dagis tidigare. Men lite mamma närhet och saga så somnade hon sött ändå. Nu var tanken att jag skulle sätta mig med körkortsteorin en stund, har bara kommit lite mer än halvvägs där. Det är så segt! Jag blir tokig....imorgon ska jag köra en sista gång innan halkbanan. Tjoho! Har ju fått en ny körskollärare och Oj va han är bra, supermysig gubbe! Önskar jag hade honom från början....

NU ska ja ta tag i detta! Godkväll.

Inga kommentarer: