lördag 18 januari 2014

imorse åkte T till dubai med jobbet, en hel vecka utan varandra och det är det mesta vi varit ifrån varandra och jag erkänner att jag redan känner att det kommer bli en tung vecka. Kan ju vara så att det är extra tungt just nu eftersom jag ju inte mår som bäst heller....

dagen bjöd på badhusbesök för E med svärföräldrarna och medan dom badade passade jag på att umgås med min vän Hanna på stan över lunch och lite klädjakt åt henne.Tre dejter på 10 dagar har vi haft och jag känner att det är bland annat det här jag behöver just nu, lite okomplicerad vänskap och inga kravfyllda grejer inplanerade. i veckan blir det långa promenader och inre samtal.Kan låta flummigt och sådär men jag har förstått att tankens kraft är stor!

Är lite rädd att jag nästa vecka ska falla in i en dvala och inte ta dom där promenaderna ja tänkt och att ja istället blir sittande i soffan och stirrar tomt genom fönstret som ja faktiskt gjort några ggr senaste två veckorna. Har ju haft T som ringt och peppat mig om dagarna och kollat till mig lite, men nu ska ja klara det själv! 
Nu ska ja sätta mig och kolla upp lite kurser o så.... måste byta inrikting på min framtid....



1 kommentar:

Sessan sa...

Hurru syster! Jag kommer ju till veckan. Det kommer få dig att vela gå ut och promenera ;)