onsdag 16 januari 2008

Fynd

Sådär ja, då var man hemma igen. Dagen börjades med kalasfika hos Elin. Mycket gott! Fortsatte in till stan där jag träffade syster Lisa, fyndade ett par beiga mjukisbyxor i velour från lindex, verkligen supersköna. Kommer nog bli mina favoriter när jag ska gå hemma med bebis.
Dock sa markus något som störde mig " Du ser ut som din mamma" jisses, DET var verkligen ingen komplimang! Men men, sköna är dom vad han än säger! har även känt ett behov av accesoarer och det blev det. Två nya hårband i silver och guld och ett nytt armband i silver.

Till sommaren ska jag ha gått ner mina extrakilon och förhoppningvis kunna visa mig på stranden. Drömmer mig bort till sommaren, vi kommer förmodligen spendera rätt mycket tid ute i stugan. Ska bli så underbart mysigt. Det är så vackert därute vid vattnet.

Inga kommentarer: