onsdag 16 januari 2008

Kalasdag

Godmorgon världen.

Idag står det födelsedags kalas på listan, nämligen lilla Elin som fyller 24! Grattis grattis!

Även lite renoveringsprojekt står på dagens att göra lista. Ska nämligen sätta golvlisterna i hallen, äntligen! Lilla hålet ner till källartrappen är försatt igår, nu ska det bara spacklas lite skruvhål och skivan ska målas vit. OCH vet ni vad! Vi ska äääntligen få en dörr till sovrummet! Älsklingen är och handlar en vit skjutdörr som vi ska montera upp idag med förhoppningvis!

Inatt när jag stod och drack ett glas fil i köket så slog det mig hur gröna fingrar jag INTE har. Jisses, lyckas ju tillomed ta död på en kaktus!! Har tre blommor jag inte tagit död på, än. Mina svärmorstungor och mitt paradisträd. Kan med andra ord inte ta hand om blommor, så fram med snygga plastblommor tycker jag!

Nu ska jag återgå till mitt fixande av frisyren som inte alls vill vara medgörlig idag.

Inga kommentarer: