söndag 20 januari 2008

Piggelin

Då var man här igen då. Smällt i mig 3 piggelin, M köpte mig ett paket med 15 st i! Han är sååå gooo! Får väl se hur länge det paketet räcker, om ja känner mig själv så blir det inte onödigt länge. Äääälskar isglass!! Kommer med all säkerhet hinna smaska i mig nån till under natten, beroende på hur länge ja sitter här.

ikväll när M slutade for vi till hans föräldrar, orkade inte laga middag själva så vi for dit och fick gó mat. Fläskfilé och potatisgratäng!

Imorgon är det en fullspäckad dag. Halv tio ska jag vara på AF för nå möte, kl 11 ska ja till BM för kontroll och sedan kl 14-16 har vi föräldragruppsträff och efter det ska vi få besök av J, T och barnen. Får se om ja ökat nått i vikt, för 2 veckor sedan hade ja gått upp 13 kilo varav 11 var från inskrivningen. Bebis har sprattlat för fulla muggar heeeeela kvällen. Men nu har den nog somnat tror ja. Har fått mensvärken och ryggontet tilbaka igen, kommer och går men fortfarande inte alls speciellt smärtsamma, tyvärr! 26 dagar kvar tills BF! de längsta dagarna i mitt liv....

Inga kommentarer: