söndag 20 januari 2008

Seg dag

Några timmar har gått sedan jag klev upp andra gången. Sov alltså vidare till 12 tiden ungefär. Skönt och välbehövt! Igår kväll blev det inte så mycket mys, en kompis till M kom förbi och satt hos oss tills efter midnatt och M skulle ju upp kl 5 imorse så det blev inget nattsudderi. Men ikväll kanske vi gör ett nytt försök, kanske hyra en film och äta nått gott. Måste bara fundera ut VAD jag är sugen på, det är inte godis iaf...

beställt lite kläder från HM, tanken är att jag ska ha det efter bebben kommit ut så ja beställde lite blandade storlekar, small och medium. Kände att ja ville unna mig nått, men kan ja inte ha det så kan förhoppningvis någon köpa det av mig. Inget fancy blev det utan bara några bastoppar, sånt behöver man alltid.

Nu ska ja röja lite här hemma, slängt kläder runt hela övervåningen...

Inga kommentarer: